A Polgármesteri Hivatal 2011-es átszervezése során lett kialakítva a Lakossági Ügyfélszolgálat, amely 2011. augusztusában kezdte meg működését.
Az Ügyfélszolgálat kialakításánál a legfontosabb szempont az volt, hogy az ügyfelek a korábbihoz képest könnyebben, gyorsabban, rugalmasabban intézhessék ügyeiket. Ennek érdekében az Ügyfélszolgálat a földszinten, az önkormányzat főbejárata mellett, a Szent István király útról nyíló irodában lett kialakítva. Ennek köszönhetően egyszerűen és kényelemesen megközelíthetővé vált az ügyintézés helye. A fenti cél szem előtt tartása mellett történt a nyitva tartási idő meghatározása is, amely igazodik az ügyfelek igényeihez.Az Ügyfélszolgálat általános tájékoztatási funkciót lát el, melynek keretében nemcsak az Ügyfélszolgálathoz delegált ügyek vonatkozásában lehet tájékoztatást, információt kapni, hanem a Polgármesteri Hivatalnál intézhető valamennyi üggyel kapcsolatban. A Lakossági Ügyfélszolgálaton a feladatok ellátásával kettő ügyintéző foglalkozik, akik a nyitva tartási időben várják a kedves Ügyfeleket!
Lakossági Ügyfélszolgálat nyitva tartása
hétfő: 8-16 óráig
szerda: 8-16 óráig
péntek: 8-12 óráig