Kalocsai Polgármesteri Hivatal
a “Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Kalocsai Polgármesteri Hivatal
település üzemeltetési ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun megye, 6300 Kalocsa, Szent István király út 35.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 32. pont alapján : Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör.
Ellátandó feladatok:
közterület használat engedélyezése, közszolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok és ezzel kapcsolatos nyilvántartások vezetése,közművekkel kapcsolatos feladatok, közfoglalkoztatási feladatok szervezése, városüzemeltetési panaszok kezelése
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Kalocsa városban városüzemeltetési feladatok ellátása és azok szervezése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú képesítés, (műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és műszaki, agrár, kertészeti, közgazdasági, környezetgazdálkodási szakképesítés.),
- B kategóriás jogosítvány,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú képesítés, (felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, agrár, szociológus, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés.),
- közigazgatásban szerzett legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- végzettséget igazoló okmányok másolati példánya
- önéletrajz a 45/2012 ( III.5) Korm. rendelet alapján
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 18.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pintér Ferenc nyújt, a 78-601-304 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Kalocsai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (6300 Kalocsa, Szent István király út 35. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2/2017 , valamint a munkakör megnevezését: település üzemeltetési ügyintéző. Személyesen: Pintér Ferenc, Bács-Kiskun megye, 6300 Kalocsa, Szent István király út 35. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Osztályvezető és a csoportvezető véleménye alapján a jegyző dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 22.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A munkáltató hat hónapos próbaidőt határoz meg.