Az új kormányrendelet értelmében a következő két hétre vonatkozóan változik a hivatal ügyfélfogadási rendje

Tisztelt Lakosság!

 

Tájékoztatom Önöket, hogy a 104/2021 ( III.5) Kormány rendelet alapján a Kalocsai Polgármesteri Hivatalban 2021. március 08. napjától – 2021. március 22. napjáig az ügyfélfogadás szünetel.

Személyes jelenlétet igénylő ügyintézésre, csak előzetes telefonos egyeztetés alapján van lehetőség!

 

Titkárság:  78/601-301, info@kalocsa.hu

Fejlesztési csoport:  78/601-303,  varos@kalocsa.hu

Városüzemeltetési csoport:   78/601-304

Pénzügyi osztály:   78/601-306, penzugy@kalocsa.hu

Anyakönyvi ügyek:  78/601-308

Lakossági ügyfélszolgálat:  78/601-309

Adócsoport:  78/601-310, ado@kalocsa.hu

 

Beadványokat, kérelmeket, a hivatal portáján lévő dobozban tudnak benyújtani, a hivatal nyitva tartási ideje alatt, 8:00 –tól 13:00 óráig.

Kérem továbbra is vegyék igénybe a telefonos és elektronikus ügyintézési lehetőségeket.

Az intézkedés célja munkatársaink és az ügyfelek egészségének védelme, valamint a koronavírus járvány terjedésének megelőzése.

Köszönöm az együttműködését!

 

Dr. Kiss Csaba s.k.

 jegyző