Tisztelt Lakosság!
Tájékoztatom Önöket, hogy a 104/2021 ( III.5) Kormány rendelet alapján a Kalocsai Polgármesteri Hivatalban 2021. március 08. napjától – 2021. március 22. napjáig az ügyfélfogadás szünetel.
Személyes jelenlétet igénylő ügyintézésre, csak előzetes telefonos egyeztetés alapján van lehetőség!
Titkárság: 78/601-301, info@kalocsa.hu
Fejlesztési csoport: 78/601-303, varos@kalocsa.hu
Városüzemeltetési csoport: 78/601-304
Pénzügyi osztály: 78/601-306, penzugy@kalocsa.hu
Anyakönyvi ügyek: 78/601-308
Lakossági ügyfélszolgálat: 78/601-309
Adócsoport: 78/601-310, ado@kalocsa.hu
Beadványokat, kérelmeket, a hivatal portáján lévő dobozban tudnak benyújtani, a hivatal nyitva tartási ideje alatt, 8:00 –tól 13:00 óráig.
Kérem továbbra is vegyék igénybe a telefonos és elektronikus ügyintézési lehetőségeket.
Az intézkedés célja munkatársaink és az ügyfelek egészségének védelme, valamint a koronavírus járvány terjedésének megelőzése.
Köszönöm az együttműködését!
Dr. Kiss Csaba s.k.
jegyző